Welkom op mijn blog! U vindt hier gedichten bij de Christelijke feestdagen. Deze gedichten mag u ongewijzigd met vermelding van naam of bron vrij gebruiken voor uw vieringen, kerkblad, liturgie enz. U kunt mijn blog terugvinden via http://christelijkefeestdagen.blogspot.com/ Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten op uw vereniging kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Inmiddels is er een volledig programma voor Kerst en Pasen. met eigen geschreven gedichten en een eigen geschreven verhaal
Heeft u belangstelling voor mijn boeken, die zijn ook via dit mailadres verkrijgbaar en te leen in de bibliotheek.
In de linker kolom ziet u de links naar meerdere blogs. Veel leesplezier!

dinsdag 18 december 2012

Kerstverhaal 2012 "Nieuwe kans in het hoge Noorden", nu ook in het Fries en Gronings vertaald





Nieuwe kans in het hoge Noorden

Het was een week voor kerst. Het sneeuwde dikke vlokken. Het leek wel of de wind er krijgertje mee speelde. Er lag nog maar een dun laagje maar Mieke maakte zich zorgen. Peter was op sollicitatiegesprek in het hoge Noorden en zou vanmiddag nog de uitslag krijgen. Mieke keek naar buiten. Er was nog meer sneeuw voorspeld. Ze was gaan strijken om haar gedachten wat rust te geven. Stel dat Peter deze baan nu eens wel zou krijgen. Ze werd uit haar gedachtegang opgeschrikt. Ze trok de stekker uit het stopcontact, zette de strijkbout op het ijzer en rende naar de telefoon.

Toen ze de telefoon neergelegd had zuchtte ze. Waarom kon ze nu niet blij zijn dat Peter de baan gekregen had. Hij had al zo lang gesolliciteerd en elke keer was er een bedankbrief gekomen met de mededeling dat de keus niet op hem gevallen was. Peter was er mismoedig van geworden. Uiteindelijk schreef hij uit balorigheid naar die vacature in het hoge Noorden. Mieke hoopte in haar hart dat hij die baan niet zou krijgen.
Ze pakte de strijkbout weer op en uitte haar opkomende verwarring op zijn overhemd toen de bekende stem van Anneke klonk vanuit de gang. “Joehoe, Mieke, “ een klop op de open deur, “Is er iets Mieke, je kijkt zo…. schrik je van me? 
Verder lezen? Neem contact op via cobytjeert@live.nl

1 opmerking:

  1. THANKS TO GREAT DR Sunny FOR SOLVING MY PROBLEMS IT EMAIL IS (drsunnydsolution1@gmail.com
    Myn namme is Miss Jones, ik wie troud mei myn man foar 5 jier, wy wiene fral tegearre tegearre foar dizze jierren en net oant hy nei Austraal reizge foar in saaklike reis wêr't er dit famke kaam en sûnt hy heet my en de bern en leafde har allinich. Doe't myn man werom kaam fan 'e reis, sei er dat er my en myn bern net wer sjen sille, dat hy ús út' e hûs stjoerde en hy nei no nei Australia te gean om dizze oare frou te sjen. Dat ik en myn bern wienen sa frustrearre en ik wie gewoan bliid mei myn mem en ik wie net goed behannele omdat myn mem mei in oar man troud wie nei myn heit dea dat de man dy't se troude mei har net goed behannele en myn bern wiene sa ferrassend en ik socht nei in manier om myn man wer thús te krijen om't ik him safolle leafde en soarchje, en ien dei sa't ik op myn kompjûter stie, seach ik in tsjûge oer dizze spellstrider DR Sunny, tsjûgenissen Diel op 'e ynternet troch in dame en it beynfloed my sa folle ik ek tinke dat it in probearje te jaan. Oan 'e earste waard ik bang, mar as ik tink ik wat my en myn bern trochgeane, dat ik kontakt mei him en hy sei dat ik krekt 24 oeren rêstich bliuwt dat myn man my weromkomt en nei myn bêste ferrassing haw ik in oprop krigen fan myn man op 'e twadde dei freegje nei de bern en ik neamde DR Sunny en hy sei dat jo problemen myn bern oplosse. Dus dit wie hoe't ik myn famylje wer werom nei in lange stress fan brekke troch in kweade dame sa mei al dy help fan DR Sunny, ik wol jo allegear op dit foarum meidwaan om te sizzen in geweldige tanker foar DR Sunny en ik sil ek advys foar ien dy't yn sokke of likense problemen of elke problemen moat ek kontakt mei him syn e-post is) (drsunnydsolution1@gmail.com) hy is de oplossing foar al jo problemen en predikanten yn it libben. Eartiids is syn e-mailadres (drsunnydsolution1@gmail.com)

    Hy is spesjalisearre yn 't it folgjende spultsje.

    (1) As jo ​​dyn âlde werom wolle.

    (2) as jo altyd suver dreamen hawwe.

    (3) As jo ​​yn jo kantoar promovearje wolle.

    (4) As jo ​​wolle dat froulju / manlju nei jo rinne.

    (5) As jo ​​in bern wolle.

    (6) As jo ​​ryk wêze wolle.

    (7) As jo ​​jo man / frou winne wolle om jo ivich te wêzen.

    (8) As jo ​​finansjele bydrage nedich hawwe.

    (9) Hoe't jo skammen binne en jo wolle jild ferlern gean.

    (10) as jo jo skieding stopje wolle.

    (11) as jo jo man skieden wolle.

    (12) as jo wolle jo winskje wolle.

    (13) Swierrichheidpost om bern en Herbs te begjinnen

    (14) Garânsje jo winst de trouwe rjochtsgerjochten en skieding lykas hokker poadium

    (15) Stop jo houlik of relaasje ôfbrekke.

    (16) as jo in sykte hawwe lykas (H I V), (Kanker) of alle sykte HERPES.

    (17) as jo gebeden hawwe foar ferlossing foar jo bern of sels.

    Soargje derfoar dat jo kontakt mei him hawwe as jo in probleem hawwe dat hy jo helpe sil. syn e-mailadres is (drsunnydsolution1@gmail.com) kontakt mei him fuortendaliks ... of rop of whatsapp him nûmer +2348077620669

    BeantwoordenVerwijderen